SimsTias Förhandstitt! The Sims 3: Årstider!! Del 2!


_________________________________________________________________________________
Denna Artikel handlar om det mesta jag lärde mig från Eventet. Men jag får ännu inte säga något:

Om Hösten och Spökerier skriver jag mera om den 19 Oktober 2012

Om Vintern Skriver jag mera om den 2 November 2012
_________________________________________________________________________________

The Sims 3: Årstider inför Aliens för första gången i The Sims 3. Aliens är varelser som fanns i Sims 2 och nu är tillbaka i The Sims 3: Årstider!

Funktioner:

Aliens - Aliens är gröna varelser från rymden och bär rymddräkter. Precis som övernaturliga varelser har Aliens också magiska krafter. Men för Aliens kallas det "Brain Power". Hjärnkapacitet kommer att bli sämre med tiden. Aliens behöver sova/slappa för att få tillbaka sin "Brain Power"

Rymdskepp - The Sims 3: Årstider inför är en ny transportfordon för Aliens. Rymdbilen Galaxa kan du placera på din tomt via Buydebug fusket. Utomjordingarna kan använda "UFO" till: Att kidnappa simmar, invadera allmäna tomter, resa till rymden (om UFOT uppgraderas med händighets färdigheten.)

Förstörelse - När Aliens attackerar en allmän tomt kommer alla simmar få panik och börja springa runt som rädda små kycklingar (bästa referensen någonsin .. lol) medans cool musik spelas och utomjordingen skjuter med sina lasrar från "UFOT" (du måste uppgradera laser kanonerna för att kunna göra detta.)

Jobb - Med The Sims 3: Årstider det kommer ett nytt deltidsjobb för Aliens. De kan vara testpersoner på forskningsanläggning och tjäna lite extra simdaler.

Jag vill Tacka EA, Joyce, Nicola Jenkins, Graham och alla andra som deltog på denna Event igen! Det var superkul! :)

Kommentarer