SimsTias Förhandstitt! The Sims 3: Årstider!! Del 3!


_________________________________________________________________________________
Denna Artikel handlar om det mesta jag lärde mig från Eventet. Men jag får ännu inte säga något:

Om Vintern skriver jag mera om den 2 November 2012
_________________________________________________________________________________
The Sims 3: Årstider inför högtider för första gången i The Sims 3. I denna artikel kommer jag skriva om en av högtiderna. Nämligen Halloween eller "Spökeridags" som det kallas i The Sims. Jag kommer skriva Halloween för jag tycker Spökeridags låter fult ;)

Halloween infaller precis som dom andra högtiderna nämligen den sista måndagen för Årstiden. 

Funktioner:

Bus Eller Godis! - Med The Sims 3: Årstider kommer dina sims gubbar kunna gå en bus eller godis runda runt i staden. Man kan gå och ringa på hos folk och tigga om godis. Det intjänade godiset kan din sim själv äta upp eller dela med andra simmar (Godiset kommer visas i din sims katalog). Vissa  simmar som tex onda eller som inte gillar barn kanske ignorerar din sim eller skrämmer iväg dig. Om du vill och har Leva Livet installerat kan du ge igen på dom som inte ger dig godis genom att busa på deras hus.

Dräkter - Med The Sims 3: Årstider kommer en mängd av dräkter till dina simsgubbar. Allt från koplantor till varmkorvar. Om du bokar Årstider från Origin kommer du få två unika dräkter: En bi dräkt och en haj dräkt (Se bilderna nedan)



Pumpor - Med The Sims 3: Årstider kommer en ny växt som du kan odla. Nämligen pumpor! Dessa pumpor kan du gröpa ut och skära till fina Halloween dekorationer. Om du har en elak sim kan han/hon sätta en urgröpt pumpa på huvudet och skrämma iväg tiggande busungar.



Årstiden - Under Hösten kommer dina simmars värld förändras dramatiskt. Träden kommer ändra färg och falla ner på marken. Det blir även kallare ute och dina simmar kan behöva ute kläder på sig.

Festivalen - Under hösten kommer även en festival sättas upp i din stad. Höst festivalen kommer att ha paj ätar tävlingar, dyka efter äpplen, ett spökhus och massor med mera. 

Jag vill ännu en gång Tacka EA, Joyce, Nicola Jenkins, Graham och alla andra som deltog på denna Event. Det var superkul! :)

Den Engelska Versionen Kommer snart!

Kommentarer