Vem är SimsTias?

Ja, vem är den där SimsTias?
Ni som läser min simblogg kanske har undrat det ett tag?
Och nu är det faktiskt dags för er att få känna mannen bakom namnet!

Jag är då alltså SimsTias. Mitt riktiga namn är Mathias, därav namnet "SimsTias" jag är 17 år och bor i en byhåla utanför Norrtälje.
Jag börjar andra året i gymnasiet i höst och går Samhällslinjen med inriktning på media/journalistik.
När jag gått ut gymnasiet hoppas jag på att bli Skribent på någon speltidning eller liknande, med eller utan högskola/universitetsutbildning. Jag har spelat spel i princip hela mitt liv och mitt sims intresse började redan när jag var en liten 5-åring. Och förutom The Sims så tycker jag även om Grand Theft Auto, The Legend of Zelda, The Elder Scrolls, Red Dead Redemption och Minecraft.

Jag startade bloggen för snart två år sedan för att jag älskar att skriva om nyheter på internet och eftersom jag älskar The Sims så valde jag att göra en simsblogg, som jag på den tiden inte trodde skulle bli så stor som den är idag. Det har varit två fantastiska år i mitt liv, att få ha besökt EA Sverige flera gånger och testat kommande expansioner har varit sjukt spännande och jag längtar efter vad framtiden kommer erbjuda. (Det är 2-års jubileum den 8 September, förberedd er på party!)


Ni får gärna ställa frågor till mig. Jag svarar på alla frågor ni ställer till mig från och med nu! :)

Kommentarer

  1. i sims 4 inga småbarn och inga pooler

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nepp, tyvärr inte :(
      Är så sjukt besviken!

      Radera

Skicka en kommentar