VI ÄR TILLBAKA!

Nytt utseende, ny inspiration, nytt innehåll. SimsTias är tillbaka och vi ska bli bättre än någonsin!

Anledningen till varför jag varit borta är att mitt intresse för att skriva om The Sims och The Sims i helhet blev ointressant, jag tappade lusten och ifrågasatte många beslut Maxis gjorde med spelet. Nu efter några år har The Sims 4 faktiskt blivit bra och är enligt mig själv nästan lika roligt som The Sims 2. Min tanke med att komma tillbaka är att försöka skapa en svensk nyhetssida som skriver om de senaste ryktena och nyheterna om The Sims samt även annat smått och gott.

Sidan är i nuvarande läget under konstruktion så det ni ser nu är absolut inte den färdiga versionen. Det är möjligt att jag även kommer flytta hela bloggen till en ny domän.

Det ska bli spännande och kul att komma tillbaka. Hoppas denna sida inte är helt död nu och att det fortfarande finns några läsare :)

Med vänliga hälsningar,
SimsTias

Kommentarer